Återförenade.









I lördags åkte jag, olivia och Shalisa för att hämta hem våra älskade greker. Vi har varit från varandra i tre månader och dom senaste två åren har vi nog knappt varit ifrån varandra mera än några dagar. 

Att sitta i bilen och sjunga så högt man kan i kör till Queen, Håkan Hellström, Linda Bengtzing, och Sam Smith. Med vänner som dessa, det är magiskt. Det är våran grej och det kommer ingen ta ifrån oss. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi sitter i bilen, sådär tillsammans, påväg till öppningen av Amandas bröllop, Lisas bullfest, Shallas turné och Olivias möhippa. Och om jag dör före er, gode Gud jag hoppas det för jag skulle inte kunna leva en dag utan er, så hoppas jag att ni sitter där, 94 år gamla, i bilen till min begravning och att ni sjunger och dunkar Håkan, Queen och Thomas Stenström högre än någonsin.

Love you. 

Kommentera här: