wrap your arms around me, let me know I'm safe

 
 
 
 
Januari har inte varit den bästa månaden på året. Lite som den första pannkakan, den som alltid blir sämst, och sen blir det bara bättre. Har varit sjuk i snart två veckor och inte bara sådär förkyld, utan kroppen-strejkar-totalt-sjuk. Så har inget tålamod kvar nu, måste bli frisk. 
 
Allt annat är förövrigt kaos, men det är väl lite så jag funkar. Vad vore jag utan mina små kaos. 
Har en hatkärlek till att mit liv är sådär spännande jämt. Ja, med spännande menar jag att jag aldrig vet vad som är bakom nästa dörr. Men vad gör det då? Jag är ung, jag har hela livet framför mig. 
Hör ni hur jag försöker göra mig själv lugn? Jag brukar vara rätt bra på att övertala folk, inte lika bra när det gäller mig själv... hehe. 
 
Fortsättning av mitt fabulösa liv följer,,,,
 
 

Kommentera här: