kidsters

 
 
Jag älskar att vara ung nu. Det är inte åldern i sig som gör mig lycklig egentligen. 
Det som gör mig lycklig är att jag lever i samma tidpunkt och plats på jorden där människor som dessa finns. 
Som mina vänner, mina älskade vänner. Jag fyller 19 den här veckan och vad är speciellt med att vara 19?
"Ingenting". min första tanke.
 
Men det är visst speciellt. Varje år är speciellt. Varje år har sin historia, och jag ska inte ens tala om hur sjukt mitt senaste har varit. Jag har nog aldrig varit mer lycklig, inte heller så förkrossad, Jag har slängt mig ut på öppet hav, och jag har lärt mig att simma. Jag har kastat hjärtat i elden, och gått på glödande kol, men jag är inte sot.
Jag är kvar och jag har klarat mig. Jag ser fram emot mitt 20 levnadsår. "jag ska leva mitt bästa liv idag".
 
 
 
 

Kommentera här: