det här med hår

 
 
 


Orkar aldrig göra nåt med mitt hår. Jag blir så avundsjuk när jag ser tjejer på stan med fina lockar och en rak bena. Mitt hår är alltid åt alla håll, vad är ens en bena? Finns inget sånt i min värld. Får ingen som helst bukt med det, så numera sätter jag alltid upp det i en hästsvans. Ja, jag är en lat människa.Om jag är riktigt duktig, så flätar jag den lilla svansen. Åh, jag vill göra någonting med det nu. Något radikalt. Kanske ska min favoritfrisör Amanda Carle, få sig ett litet projekt snart. hihi 

Hon är verkligen jätteduktig, lite reklam för henne! Hon gjorde min rödblonda ombre och jag blev så himla nöjd. Att hon ens vågade sig på mitt hår och mina fantasier talar väl rätt mycket för hur hon är som person. hihe crazy bra. Oj, visste inte att detta skulle bli ett "åh-jag-saknar-min-carle"-inlägg. Men, det kom jag på att det gör jag också!
 
 
 
1 Caaarle:

skriven

haha åh min pingla! Kan inte vänta på att sätta klorna i hövve pårrej, saknar dig finaste människan på denna jord!

Kommentera här: