lör? sönd? månda?

 
 
Har ingen aning om vad det är för veckodag. Vet bara att klockan 02.00 ska jag ta min medicin, och klockan 06.00 igen. Dagarna går ihop. Idag har det varit en såndär soffdag. Haha, skoooooja. Alla mina dagar är soffdagar. Första gången jag såg avatar somnade jag efter halva. Den var mycket bättre idag när jag var vaken.
Jag vill också åka till Pandora och bli en avatar. Undrar om dom har spindlar där? Hm. Jag funderar på att bli härskare. En stor och mäktig, jag ska ha en lysande prick i pannan, som symboliserar all kraft och vishet som finns i min hjärna. (nej, inte en sån kischti tomita) Jag ska vara enväldig härskarinna över folket, inför mig ska de buga. Jag ska vara enorm, mäktig och, och planeten, jag ska döpa den till millemorlandet. (efter mig) och där ska det inte finnas några spindlar. snipp snapp snut så ska det se ut 
 
jag har världens liv här hemma i soffan, vill bara säga det. att jag liksom tar över världen härifrån
min granne sonja är liksom imponerad, woooooaaaaaaaw. ja sådär liksom.
 
 
 
 

Kommentera här: