time

Suttit och läst någon igenom slags "dagbok"
och småskäms över mitt forna jag, bara för 1 år sen.
Haha sheeeeena, vad tänkte jag med? Men gud va modig jag var! åtminstone ibland.

Sen kollade jag på bilder också, man kan ju fundera på om det verkligen bara var ett år sen.
Känns som tusen, och jag förstår fortfarande inte hur jag tänkte riktigt..
Ganska kul hur man förändras, fastän man inte tänker på det när man väl 'lever'.
Och om man har förändrats så mycket på 1 år, hur mycket har man inte då förändrats på typ 2-3 år?
Vilket ändå känns som en ganska kort tid för mig..



Ja precic, det här är då ca 1 år sen.


well well..

Det är söndag, jag går fortfarande i 9:an.
Vilket innebär skola för mig imorgon.

Jag måste i säng!

jag tänker för mycket.

gonatt




1 Moa:

skriven

haha du är för söt camilla!

2 Linnéa:

skriven

Nejmen åh va gullig! :D

Kommentera här: