Jaguar en torsdagkväll

 
 
Har haft en sjukt bra vecka och det tackar jag min spontanitet för. Häromdagen satte jag mig på första buss till Örebro, inget planerat, bara drog. Lämnade Karlstad, plugget och fick träffa min favorit. Bästa valet den här veckan. Laddade batterierna, nu klarar jag mig en vecka till.
 
 
Igår kom jag och mina två trogna mattekompanjoner på att vi var trötta på matte. Så då drog vi väldigt spontant ut till Amanda och började förfesta, sen fick vi skjuts in till Jaguar och partajade sönder.
Spontanutgångar är ju roligt tänkte vi. Och det ska jag tala om för världen att det var.  Fick med mig tre pers hem till min dubbelsäng. Fast innan vi väl kom i säng vandrade vi självklart runt över hela stan och letade efter french hot dogs. Statoil på våxnäs leverade och där satt fyra vänner och åt korv mitt i natten. Sen så gick vi hem och sov i tre timmar och drog till skolan efter det. Fantastiskt tycker jag. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: