keep your head up

 
 
Jag är något piggare än sådär. Det där var dagen efter min knäoperation jag fick göra i veckan. Ja, det blev så. 
Det var något av en akutoperation, inget i januari blev som jag tänkt mig kan man väl säga. 
Men det kommer nog något bra ur det här också. Ja, förhoppningsvis behöver jag ingen mer knäoperation.
Denna gången gick båda mina minsker sönder och nu lever jag på piller och is, samt de älskade sprutorna som ska tas varje kväll. 
 
Ja, 2014 fick en skitstart, känns som hela min värld bara ramlat ihop i en stor hög och jag förväntas fixa iordning det. Eller åtminstone städa upp. Jag behöver lite medvind nu, och om jag så själv måste köpa en fläktjävel, så ska jag göra det. För jag vill inte vara här. Jag tänker inte vara här. 
 
Jag fixar det här, det gör jag alltid, på något vis. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: