"jag borde tvätta min hjärna" helt meningslöst utkast 2012

hej jag heter camilla pernefur för er som inte fattat det, klockan är 01.50 och jag är fett sugen på hjortronsylt. 
jag tycker det är jobbigt med människor som pratar i samma tonläge hela tiden och jag har fobi för spindlar.
när jag var liten tyckte jag om att titta på väderprognosen. jag har aldrig haft ett förhållande, eller jo det har jag kanske, men inget sånt där officiellt som man skyltar med på facebook och lägger upp pussbilder. jag tycker om glass och jag kan äta hur mycket mat som helst 
 
Ibland önskar jag att jag inte vore så artig, jag tycker om att säga tack till folk. jag är rätt duktig på att läsa av folk, på att analysera. jag är sjutton år och trots att jag torkat både bebisar och gamlingar i rumpan, klarar jag inte av att ta upp hundbajs. jag tycker det är jättejobbigt. 
 
jag bor i karlstad, pluggar musik på sundstagymnasiet. jag är alt och är med i en grupp som heter melkers mayfor.
 
jag har prestationsångest väldigt ofta. jag brukar vara rätt flamsig, och dryg, och jag tycker om att härma dialekter. trots att jag haft en gotländsk fröken i flera år, kan jag fortfarande inte härma gotländska.
ibland när jag går omkring i butiker, brukar jag byta dialekt bara för att det är roligt och för att dom inte har en aning om vem jag är.  jag funderar väldigt mycket, förmodligen för mycket och jag älskar att duscha. 
 
två veckor innan min 16årsdag genom gick jag en stor operation, som jag trodde skulle bli min död.
jag kände hur jag tappade mig själv under min sjuka period men jag överlevde och nu är jag inte starkare än någonsin, men jag vill bli. 
 
jag längtar till pensionen, inte för att jag inte vill jobba, utan för att jag vill äta tårta med clementiner på.
när man är pensionär bryr sig ingen om hur mycket tårta du äter. efter att ha jobbar så länge, förtjänar du varje fet bit tårta. jag är beroende av både kaffe och te, och spenderar några hundralappar i månaden på dessa drycker. jag lever i en fikafamilj. vi är en familj som fikar och vi fikar inte ibland, vi fikar hela tiden. jag har två tvillingbröder och två vanliga. ingen av bröderna är direkt vanliga och det märker man när de sitter vid kökbordet, men jag älskar dom iaf. min pappa har ett eget företag som heter åstrandsstugans timmerhus och han ritar jättefina timmerhus. min mamma är en hjältinna. hon räddar mig alltid. hon är väldigt omtänksam och tänker alltid på alla andra innan sig själv. 
 
jag tycker om blodpudding och lingonsylt. mitt första ord som jag läste högt var TOYOTA. 
 
jag samlar på tuggummipåsar och jag skulle nog kunna leva på naturgodis. jag hoppas jag kommer till himlen när jag dör. lyssnar jag inte på musik får jag panik. jag har ingen anledning om varför jag delar med mig av det här. men mitt hår är lent nu och jag hatar lent hår. det är värre än svarta prickar på en whiteboardtavla.
 
gonatt

Kommentera här: