botoxläppar och is

g
 
Vaknade upp med botoxläppar, jag skojar inte. Jag var tvungen att lägga is på både ögonlock och mun. Jag såg ut som en allergisk kissie. Kan ni tänka er? Nej, jag tror inte det. Efter en lite is och promenad försvann det i alla  fall. Jag och blixten tog farväl till shallieballie idag. Det lilla krypet åker till London i fyra dagar... bajsapa. Hur ska vi klara oss?! Nej okej, vi är inte lika töntiga som vi låter, vi ville mest bara ha en ursäkt för att ta en fika på waynes. hehe. 
 
Är fortfarande lite svartis på lilla taylor som bara drar iväg sådär. Jag-vill-också.
Åh, jag vill verkligen åka till london, gå på musikal och se staden. Funderar på att hälsa på Emma någon gång framaöver. Det skulle ju vara nåt det!! 
 
 
inser nu att jag gett shalisa taylor fyra olika namn i den här texten. varsegod 
 
Imorgon åker jag hem. Det ska bli skönt, har inte varit hemma på länge nu. gott natt
 
 

Kommentera här: