tågpuss

Long time, no see. Så vad händer med mitt liv?
 
Jag har börjat skolan och jag är faktiskt rätt taggad. Vi har redan haft en konsert för ettor och tvåor. 
Jag är igång med gymnasiearbetet. Det här känns rätt bra ändå. 
 
 
Börjar skolan 15.10 idag och på alla andra torsdagar. Det innebar dock inte att jag fick sovmorgon. 
Vaknade upp brevid min favoritpojke, och sen var vi snart påväg till tågstationen. 
Hans väskor är packade och jag vill packa upp dom och sitta i hans famn och bara vara, "bara en liten stund till". Men, verkligheten är inte lika generös med tid som jag önskar att den kunde vara. 
 
 
 
Nu ska jag koka mig kaffe och slå upp matteböckerna, dom har saknat mig. Jag ska bli ett snille nu. 
 
puss och kram på er. ta hand om varandra. sluta gnäll, och älska mera. hejdå 

Kommentera här: