nu är jag 17 år i staden







hej hallå alla glada & bitterfittiga människor.
hälsa på herr kanin och mitt lilla ägg, äggie.
de här vännerna räddade hur som helst min dag häromdagen.
eller ja, egentligen var det nog mamma som gjorde det.

men hur som helst, jag tillhör de glada ska jag börja med att berätta.
jag har hunnit med mycket sen jag skrev här. gjort massa saker jag aldrig tidigare gjort förut.
en av de ca 100 sakerna var att fylla sjutton. inte helt ovärd ålder ändå,
nu kan jag sjunga med i veronica maggios låt utan att känna mig.. liten som en sextonåring?
sjutton känns helt OK faktiskt. känner mig fortfarande som tio, men det är en annan femma.

jag har fyllt år i 3 dagar nu. mätt chey. tårta på tårta, bokstavligen.
mina vänner är för fina, blivit både överraskad och våldgästad och fylld med massa saker.
ja lite för bra är dom nog faktiskt.

nu ska jag sjunga sådär högt så att grannarna och amanda vill begrava mig levande

hehehejdå

Kommentera här: