precis som det aldrig varit





i love that pic. den här representerar min fina vän shalla så bra.
caffe mocha and cookies @espresso house with - Shalisa Taylor.
fick avsluta denna fina dag.

Har bara gått omkring och känt mig som superman. hela dagen.
Jag är en hjälte på riktigt. Jag räddade en tant från att glömma mjölken på hemköp förut.
Eller nej, det gjorde jag inte. Men jag hade gjort det om hon faktiskt hade råkat glömt den.
För jag var säker på att hon skulle glömma den. Hon var påväg att glömma den.
Hon gav mig den där "ops hehe jag är inte alls virrig"-minen. Yes, hon höll  definitivt på att glömma mjölken.
Jag tror att jag kommer bli den som glömmer mjölken. Sen kommer jag komma hem och vara the whiny bitch och tro att dagens ungdomar snor mjölk från gamla människor. Jag vill inte bli gammal, Jag vill inte glömma mjölken på hemköp.

jag hoppas det finns ungdomar som mig när jag blir gammal
då vågar jag bli gammal
för jag är snäll och så

hejdå




Kommentera här: