#3

ICKE FUNGERANDE TVDOSOR OCH HÖJD LJUDNIVÅ VID REKLAM!!
 
 
 
Ni anar inte hur mycket agro-energi jag har lagt på våran tvdosa idag. Jag blir så fruktansvärt irriterad.
Den funkar alldeles perfekt, OM MAN BORTSER FRÅN LJUDKNAPPEN!!!!!
Det går inte att sänka och det går inte att höja. "Oj va jobbigt.." Ja, det är fruktansvärt. Det är rent av olidligt.Jag blir vansinng. Särskilt när reklamen kommer och ljudnivån av någon dum anledning höjs med typ tusen decibel.
GAAAAAAAAAAAAHDSLALESA. 
 
Hade det varit så att jag lätt hade kunnat hoppa ur soffan och gå fram till tvn och sänka/höja, så hade det kanske inte varit lika jobbigt. Men proceduren att ta sig från soffan till tvn, är inte riiiiktigt så lätt.
Det är nästan omöjligt. Att få ner det där benet som det tagit en timmar för att få i rätt ställning, då man balanserad med kuddar och täcken och till och med en pantflaska. för att det inte göra ont.
Sen ska man ta sig ur det där och finna kryckorna som alltid, och då menar jag alltid sätter sig fast i varandra och som bara lyckas att trassla in sig överallt och allt detta för att sänka ljudnivån, för att inte tväckeldosan fungerar och för att tvbolagen envisas med att höja ljudet vid reklam något så fruktansvärt. 
 
Och när man väl kommer fram till tvn, så börjar programmet igen och ljudnivån sänks. 
 
GAAAAAAAAAAAAA @!!@!!#!@#!!!AAAAAAAAAAHSDADKSÖFÖESROGSTJMRJM!!!!!!!!!!!!!!!  @!!@!!#!@#!!!
 
Sen är det bara att ta sig tillbaka till soffan också..
Sätta sig i soffan, få hjälp med att lyfta upp knät, balansera upp med massa kuddar, som måste ligga precis rätt, för smärtan inte ska göra en galen.
 
 
hahaha herregud jag låter som en 78-årig pmstant. om det nu vore möjligt
 
 

Kommentera här: