first aid kit and a bottle of luck



idag är det fan inte lätt att vara camilla pernefur
det är det inte någon dag förresten
satt här och funderade vad som hände med mig strax efter födseln. min första tanke var,
"den första spegeln jag såg, måste ha varit sönder"
men jag har nu insett att det krävs mer än en spegel, det måste ha varit hundratals.
 jag misstänker därför att mamma och pappa omtänksamt måste tagit med mig till Liseberg för att få en första upplevelse.  jag tror också att dom på något vis missat skylten med
BROKEN MIRRORS, PLEASE DO NOT ENTER. när dom gick in med mig i spegelhuset
det är den enda förklaringen jag har till den här kollosala oturen som följer mig vart jag än går.
jag har inte trott på omen förut, men jag finner ingen annan förklaring.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att skratta mitt bihang Herr Otur i ansiktet.

so that's what I do.

hahahahahah fuck dig

Kommentera här: