varför syns inte min header?

SENASTE:
1. Dryck: Te med smak av persika.
2. Telefonsamtalet: Med tanten som inte hörde ett dugg vad jag sa...
3. SMS: Nobody knows.
4. Sång du lyssnade på: en cover på stereo love.
 

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: jag skulle inte använda ordet dejta. så nej
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Varit kär: once
9. Förlorat någon speciell person: usch ja!
10. Varit deprimerad: we all have our ups and downs.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja, inte svårt.
 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. white
13. blau
14. lila


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: några dussin rättare sagt!
16. Fått ditt hjärta krossat: nej inte så.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: several times. 
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, jag tror faktiskt det.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: förstår inte riktigt frågan?
21. Kysst en kompis: pussat
 

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
24. Har du några husdjur?: inte i karlstad, men där har jag ju amanda!
25. Vill du ändra ditt namn: nej, tycker camilla passar mig.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: låg i min säng och var död typ. nyopererad.
27. Vilken tid vaknade du idag: 10.45
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: hostade & läste vinterviken i mammas säng.
29. Någonting som du längtar till: när vi ska uppträda på löfbergs lila arena den 3 december! så taggad!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inget jag skriver här.
32. Vad lyssnar du på just nu: chasing dreams - collin McLoughlin
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, närmare 4 stycken tror jag.
34. Vad gör dig irriterad just nu: drugs and other shit.
 

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Camilla Miriam Anna Margaretha Pernefur
37. Singel/upptagen: singel
38. Stjärntecken: vädur
39. Kille eller tjej: tror jag är en tjej, fast jag låter som en kille.
40. Grundskola: stölletskolan♥
41. Gymnasie: - kära sundstagymnasiet!
42. Högskola: - blir nog karlstad universitet sen kanske.
43. Hårfärg: brownie
44. Långt eller kort: kort och långt.
45. Längd: cirka 170 centimeter
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag gillar min medkänsla.
47. Piercings: öronen
48. Tattoos: inte ännu.
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: min ryggoperation - 14 mars 2011.
52. Piercing: var i öronen.
53. Tatueringen: i wish
54. Bästa vän: susanna jönsson
55. Sporten du spelade: fotboll
56. Husdjur: ankor, fast det kanske inte är husdjur. men katter då.
57. Vaccination du minns:
58. Konsert: var nog lasse w.
60. Alkohol du drack: vet inte vad det var. nåt äckligt säkert.

JUST NU:

61. Äter du: baguette
62. Dricker du: te
63. Är du på väg att: hämta boken vinterviken, gå och lägga mig och läsa.
64. Lyssnar du på: tredje gången gillt? high for this.
65. Väntar du på: sommarn.
 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ska ju få i maj?! mahah okej nej det ska jag inte. ja, en dag!
67. Vill du gifta dig: jarå
68. Karriär i åtanke: något riktigt bra
 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: pussar
71. Kortare eller längre: doesn't matter.
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: både och uppskattas.
74. Snygg mage eller snygga armar: hur ofta har man fula armar? haha mage
75. Tatueringar eller piercingar: båda kan vara snyggt.
76. Känslig eller inte: känslosam, men inte kanske inte för känslig.
77. Ragg eller förhållande: är nog inte förhållande-typen. är lite rädd för sånt. men ja förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: haha, har dessa två med varandra att göra? inget av dem.
 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: yes.
80. Gjort något sjukt spontant: hahah åh herre. ja
81. Tappat glasögon eller linser: tappat linser nån gång
82. Haft sex på första dejten: jag brukar inte "dejta"
83. Krossat någons hjärta: i hope not
84. Har någon krossat ditt hjärta: inte krossat.
85. Har du blivit arresterad: naae inte riktigt
86. Dissat någon: haha lite kanske..
87. Gråtit när någon dött: litervis
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): inte riktigt min grej, nae.
 

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ja det gör jag.
90. Mirakel: vet inte om det är nåt man tror på eller nåt som bara händer men ja isf.
91. Kärlek vid första ögonkastet: nej, intresse däremot.
92. Himlen: jag mer än hoppas.
93. Tomten: han finns faktiskt... jag vet det. hade honom som no-lärare på högstadiet.
94. Att kyssas på första dejten: kyss på ni
95. Änglar: det finns änglar, sen att dom har vingar och sånt är inte säkert. bra vänner är ett bra exempel
på änglar. de som du vet alltid kommer finnas där. 


SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: klart det går
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: socialt umgänge.
100. Att posta det här är din 100 sanning: jaha? okej

Kommentera här: