tjena pussor!



bitter tjej:


o 2 nätter i rad har jag bitit mig i kinden
   det gör så dretont på dagarna

o mina ben är svällda

o jag sitter å sjunger inför... min katt Robin. som ignorerar mig totalt

o mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig, och ingen kom

o jag sprider omrking kläder som en vattenspridare sprider vatten

o jag har ingen hobby

o jag är ingen vintermänniska



men å andra sidan

nu drar jag till s

brååådis klockan tickar






1 Anonym:

skriven

Jaha... du menar så... not a clue

2 Anonym:

skriven

men vad finns det å inte fattatatat?

3 Makross.:

skriven

Du sprider inte bara kläder omkring dig utan telefon och telefonens laddare också. :D

4 Jocke:

skriven

Har du tagit över pappas bitande i kinden?? hahah fråga han om råd vad du kan göra åt saken ;) han har erfarenhet.

5 Monlars:

skriven

"o mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig, och ingen kom"

Hahahaha! I love it!

6 watilda:

skriven

SV: Du kan va söt! :))

7 AnnahBjör:

skriven

Hörde från barbo att du också skulle till sundsta på onsdag ?:) Tänkte jämt bara höra vilken linje du hade tänkt kolla på ? För som det är just nu verkar jag vara den enda "uppifrån" som ska kolla på musik och ja, det känns ganska ensamt :p

8 Anonym:

skriven

snygg ben :G

9 emma:

skriven

sv: åh men tack! vad glad jag blir :)

Kommentera här: